A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Добротівська гімназія
Кролевецької міської ради

Педагогічна сторінка

                     

Дата: від до Скинути

ПРОГУЛЯНКИ НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ

Прогулянки на свіжому повітрі – одне з головних задоволень в житті малюка, важлива умова для здоров’я дітей. Перебування дітей на свіжому повітрі має велике значення для фізичного розвитку дошкільника. Прогулянка є першим і найбільш доступним засобом загартовування дитячого організму. Вона сприяє підвищенню його витривалості і стійкості до несприятливих впливів зовнішнього середовища , особливо до простудних захворювань. На прогулянці діти грають, багато рухаються. Рухи підсилюють обмін речовин, кровообіг, газообмін, покращують апетит. Діти навчаються долати різні перешкоди, стають більш рухливими, спритними, сміливими, витривалими. У них виробляються рухові вміння та навички, зміцнюється м’язова система, підвищується життєвий тонус. Прогулянка сприяє розумовому розвитку, так як діти отримують багато нових вражень і знань про навколишній світ

18:54 26.10.2022

"НЕТРАДИЦІЙНІ ТЕХНІКИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ"

Розвиток творчої активності особистості є одним із найбільш актуальних завдань суспільства. Сучасній людині насамперед потрібно оволодівати інструментарієм професійної діяльності. Це може бути творчі вміння, стратегії й тактики. Тому розвиток творчих здібностей є ключовим завданням освіти дітей дошкільного віку.

18:54 26.10.2022

СПОСТЕРЕЖЛИВИЙ ВИХОВАТЕЛЬ: ЯКИЙ ВІН?

Спостережливість вихователя є основним засобом отримання інформації про внутрішній світ дошкільника. А розпізнавання неповторності та своєрідності кожного вихованця через безпосереднє сприймання його поведінки, дій та вчинків відіграє ключову роль у практичній реалізації педагогіки розуміння.

18:54 26.10.2022

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

Для активізації мислення дошкільників доцільно поєднувати різні форми й методи навчання. Провідною діяльністю в дошкільному віці є гра. Значну увагу в роботі з дошкільниками доречно приділяти використанню дидактичний ігор. педагоги. Створюючи умови для розгортання ігор математичного змісту, дотримуємося принципу особистісно-орієнтованого підходу, основою якого є рівноправність і партнерстві дорослого й дитини. Розуміючи, що інтелектуальний розвиток і формування особистості дошкільника нерозривно пов'язані, намагаємося максимально враховувати мотиви поведінки які формуються в особистісній сфері дошкільників, як-от: ігровій, пізнавальній, змагальній, мотив бути визнаним дорослими та ін.

18:54 26.10.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора