Поважати людську гідність і професійну честь працівників закладу дошкільної освіти. Виявляти до них повагу в присутності дитини.
Неприпустимо розмовляти в закладу дошкільної освіти ненормативною лексикою та підвищеним тоном будь з ким − батьками, дітьми, працівниками.
Поважати гідність своєї дитини та інших дітей.
Виконувати рекомендації педагогічних та медичних працівників закладу дошкільної освіти щодо розвитку, виховання, зміцнення здоров'я дитини та її гігієни.
Своєчасно приводити дитину до закладу дошкільної освіти. Про можливе запізнення попереджати завчасно.
Про відсутність дитини через хворобу або сімейні обставини та прихід її після відсутності обов'язково попередити заздалегідь. Адже завідувач закладу дошкільної освіти затверджує меню та кількість дітей на харчування за даними попереднього дня.
Про відсутність дитини через інфекційне захворювання терміново повідомити в заклад дошкільної освіти з метою термінової обробки групового приміщення та запобігання захворюванню інших дітей.
У шафі дитини мають бути гребінець та носова хустинка, а на верхньому одязі − петелька. Також у дитини раннього або молодшого дошкільного віку має бути змінне взуття та одяг, у дитини старшого дошкільного віку − за потреби.
Дитині заборонено приносити до закладу дошкільної освіти дрібні іграшки, монети, насіння рослин, гострі предмети та пігулки. Тому слід щодня перевіряти кишені дитини.
З метою збереження життя і здоров'я дітей, запобігання травматизму заборонено пересуватися на транспортних засобах територією закладу освіти та приходити з будь-якими домашніми тваринами.
Приводити дитину до закладу дошкільної освіти в чистому одязі, у взутті, що відповідає розміру її ноги та санітарно-гігієнічним вимогам. З метою запобігання травматизму заборонено одягати дитині шльопанці, незручне взуття.
Приводити до закладу дошкільної освіти здорову дитину. Слід повідомляти вихователям про стан здоров'я дитини вдома, про будь-які падіння та ушкодження, а також скарги дитини на погане самопочуття.
Батьки або особи, які за їх дорученням приводять дитину до закладу мають передати дитину вихователеві або працівникові, який приймає дітей у цей час.
Неприпустимо відправляти дитину до закладу дошкільної освіти саму, без супроводу дорослого. Увечері вихователь зобов'язаний передати дитину батькам або іншій особі, яка за їх дорученням прийшла за дитиною.
Неприпустимо залишати дитину саму в роздягальній кімнаті групового приміщення. Якщо запізнилися на ранкову гімнастику, слід дочекатися, коли діти вашої вікової групи повернуться, та передати дитину вихователеві.
Слід заздалегідь поінформувати вихователя про осіб, яким батьки доручають приводити дитину до закладу та забирати її з нього. За потреби таке доручення оформлюють письмово.
Вихователь не має права віддавати дитину неповнолітнім дітям та батькам у нетверезому стані. Лише за наявності письмової заяви батьків можна віддавати дитину іншим членам родини.
Вихователь та сестра медична старша оглядають дитину з метою своєчасного виявлення ознак захворювання (сипу, розчісувань, запалення очей тощо), нездужання (головний біль, хворе горло, слинотеча тощо), тілесних ушкоджень (синьці, подряпини, гулі тощо). Якщо під час ранкового прийому у дитини виявлено ознаки захворювання, батьки зобов'язані звернутися до лікаря за консультацією або медичною допомогою.
Ранковий туалет дітей потрібно робити вдома. Батьки мають приводити дітей до закладу дошкільної освіти чистими, охайно вдягненими.
В сім’ї де конфлікт продовжується довго, утворюється трикутник. Теорію «трикутників» психологи сім’ї перейняли з антропології та соціології. Отож якщо між двома особами є довготривалий, виразний конфлікт і ще коли він супроводжується великою напругою- тоді напруга зменшується коли в конфлікт включити третю особу. В сім’ї автоматично учасником протистояння стає дитина. Це відбувається несвідомо. Твориться патологічний трикутник. Тут вже не йдеться про сварку. Дитина тепер вже на постійно стає стороною в конфлікті і що найгірше реагує на це драматично. Батьки зовсім не усвідомлюють проблем з дитиною. Це проявляється тоді коли мале починає наприклад хворіти, або стає «неслухняне» - тоді треба ним серйозно піклуватися.
Підвищена агресивність є однією з найбільш гострих проблем не лише для лікарів, педагогів і психологів, а й для суспільства в цілому Актуальність цієї теми очевидна, оскільки кількість дітей з такою поведінкою неухильно зростає, що спричинено сумою ряду несприятливих факторів:
Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників – засіб пізнання навколишнього. У грі дитина розвивається фізично, у неї виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор вихователь здійснює сенсорне виховання дітей, розвиває пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв'язку найпростіших явищ тощо). Він використовує гру як засіб розвитку мислення, мови, уяви, пам'яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку, то в дитячому садку ГРУ можна використовувати в освітній діяльності, в ході режимних моментів, в самостійній діяльності дітей. А як використовувати ігри в домашніх умовах?